Vols ser patrocinador?

Patrocini del projecte

Per què?

  • Per unir-se a una marca única, d’avantguarda mediambiental.
  • Per la confiança i seguretat que ofereix.
  • Per adherir-se a un objectiu: defensa dels drets dels consumidors i la pagesia.
  • Per la fórmula innovadora de l’esdeveniment.
  • Per aportar visibilitat al patrocinador durant un llarg període de temps.
  • Per orientar-se cap a una economia més sostenible i la generació de noves ocupacions verdes.
  • Perquè la societat té cada vegada més consciència mediambiental.
  • Perquè el patrocini és una eina de màrqueting considerat publicitat “below the line”.

(BTL), la fi de la qual és aconseguir presència, imatge, notorietat, credibilitat, prestigi i avantatge competitiu.

 

Modalitats de patrocini

Patrocinador

Contrapartides a valorar, segons aportació econòmica

  • Imatge (logo) del patrocinador en paquets de suports gràfics de promoció en via pública: cartells, opis i tanques en campanya de metro, busos O ALTRES, segons campanya.
  • Imatge del patrocinador en suports publicitaris en diaris i revistes.
  • Imatge del patrocinador en paquets de suports gràfics i de difusió professional com ara: bossa, revista SETMANA BIO, roll ups.
  • Dret a publicar a les seves campanyes de publicitat el slogan “PATROCINADOR DE LA SETMANABIO”.
  • Presència en SETMANA BIO A L’ESCOLA. Promoció, branding, producte.
  • Presència en PREMI “ESCOLA, AGRICULTURA I ALIMENTACIÓ ECOLÒGICA”. Difusió, Gala Lliurament de Premis, etc.
  • Logo en web: 3 mesos.
  • Participació amb producte promocional.
  • Dues notícies en news i xarxes socials.

 

Col·laborador

Contrapartides a valorar segons aportació econòmica o col·laboracions

  • Imatge (logo) del col·laborador en suports gràfics de promoció en via pública, cartells i opis.
  • Imatge del col·laborador en suports gràfics i de difusió professional com ara: bossa, revista SETMANA BIO, roll ups.
  • Logo en web: 1 mes.
  • Participació amb producte promocional.
  • Una notícia en news i xarxes socials.
  • Altres contrapartides pactades de mutu acord.

 

Patrocinador d’esdeveniment

Contrapartides a valorar segons aportació econòmica o col·laboracions

  • Patrocinadors exclusius d’una o diverses activitats puntuals.
  • Paquet de suports físics: panells de vinil, full de mà, baners, senyalística del esdeveniment patrocinat.
  • Paquet de suports gràfics: logo en la comunicació específica de l’activitat.
  • Marxandatge: distribució a assistents de marxandatge, captació de clients mitjançant concursos, subscripció, enquestes, etc.
  • Aportació de productes, infraestructures i/o elements necessaris per a realitzar l’activitat.
  • Altres contrapartides pactades de mutu acord.

 

Media partner

Amb o sense aportació econòmica. Amb conveni d’intercanvi valorat prèviament

A seleccionar segons acords previs:

  • Imatge (logo) del media partner en paquets de suports gràfics de promoció en via pública: cartells, opis i tanques en campanya de metro, busos o altres, segons campanya.
  • Imatge del media partner en suports publicitaris en diaris i revistes.
  • Imatge del media partner en paquets de suports gràfics i de difusió professional com ara: bossa, revista SETMANA BIO, roll ups.
  • Avantatges en activitats d’hostaleria o comercials (quantitat a determinar) per a concurs online subscriptors, seguidors de xarxes, etc.
  • Espai per a exemplars de cortesia en activitats comercials o d’hostaleria.
  • Invitacions per a esdeveniments institucionals: lliurament del PREMI ESCOLA, AGRICULTURA I ALIMENTACIÓ ECOLÒGICA, etc.
  • Logotip amb enllaç a la secció Media Partners de la Web SETMANA BIO.
  • Altres contrapartides pactades de mutu acord.
Torna a dalt